Sanje vsakega novega podjetnika so, da bi bil bolj viden na spletu. Vidnost na spletu je vse – od tega je odvisna vaša prodaja, vaš promet. Vidni lahko postanete z dragim zakupom oglasnega prostora, ki pa praviloma učinkuje le za kratek čas; na dolgi rok vam lahko pomaga optimizacija spletnih strani. Pri tem boste optimiziranje svoje strani zaupali za to usposobljenemu podjetju, ki ima za seboj že veliko uspešnih akcij optimizacije in se lahko pohvali s konkretnimi rezultati v tem segmentu ter konstantno spremlja trende na tem področju. Zaveda se, da je konkurenca med podjetji na spletu danes tako huda, da se je posledično zaostrila konkurenca tudi med podjetji, ki nudijo optimizacijo spletne strani.
Vsak želi, da uporabnik ob vpisu določenih ključnih besed obišče ravno njegovo spletno stran. Vendar so možnosti za to manjše z vsakim mestom na Googlu, ki je nižje od prvega. Ljudje, ki brskajo po spletu in iščejo, kje bi lahko dobili najugodnejše letalske karte, kupili televizor po nizki ceni, se vpisali na tečaj nemščine ipd., najbolj zaupajo spletni strani, ki je na prvem Googlovem mestu. Ta stran je posledično bolj klikana, beleži večji promet in večjo prodajo. Če ima spletna stran na vrhu Googla oglase, so ti presneto drago plačani. Da je vse to sploh mogoče, pa skrbi podporni sistem – optimizacija spletne strani. Če strani en bi bila konstantno optimizirana, nihče ne bi kupoval in nihče ne bi prodajal in služil.
Optimizacija spletne strani je nekaj, kar dobesedno nima konca. Ko se je enkrat lotite, boste že ob najmanjšem zmanjšanju dejavnosti na področju optimizacije, padli kakšno mesto nižje na Googlu in nato drseli in drseli navzdol … Konkurenca je namreč tako huda, da bo prekosila tisto stran, katere optimizacija začne pešati.